OS Bilişim'den satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde bize başvurarak, iade koşulları dahilinde kargo bedeli ödemeden ücretsiz olarak iade edebilirsiniz. Eğer ürün iade koşullarını karşılamıyorsa ürün adresinize geri gönderilebilir.
Ürünlerin cayma hakkı dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve içinde bulunan ambalajlara zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının yanı sıra, varsa hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerle birlikte aynı anda hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekir. Satın alınan yazılım ve/veya oyun CD'si ile beraber satılan ürün paketlerinin içindeki yazılım/oyun CD'sinin açılması halinde, cayma hakkı kapsamında iade alınamaz.
Cayma hakkının geçerli olmadığı ürünler şunlardır:
Niteliği itibariyle iade edilemeyecek ürünler,
Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler,
Her türlü yazılım ve programlar - DVD, VCD, CD ve kasetler
Yazıcı ve sarf malzemeleri (Toner, kartuş, şerit vb.)
Kampanyalı veya hediyeli ürün iadeleri:
Sitemizden almış olduğunuz bir ürünün yanında hediye olarak sunulan veya birlikte alındığında indirim sağlanan ürünlerin tek başına iade işlemi yapılamaz.
Bu ürünlerin iade alınması işlemi ancak birlikte alınan ürünle birlikte gönderildiğinde gerçekleştirilebilir.
Bu yüzden iade işlemi için tüm ürünleri aynı anda göndermeniz gerekir.
Cayma hakkının geçerli olmadığı ürünle birlikte alınan ürünlerin iade işlemi yapılmaz.
OEM ve Kablo ürün iadeleri:
Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, sipariş vermeden önce uyum konusunda teknik destek almanız önemlidir. Bu tip ürünlerin orijinal ambalajı açıldığında iade işlemi genellikle mümkün olmamaktadır.
İade yapmak istediğiniz ürünü OS Bilişim'in bilgisi dahilinde olacak şekilde aşağıda bulunan adrese kargolayabilirsiniz.
İade Bilgileri:
Unvan:OS BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
Adres: ORUÇREİS MAH. TEKSTİLKENT CAD. TEKSTİLKENT SİT. A13 BLOK
NO:10 S/108 Esenler/ İstanbul
Tel: 0212 438 45 43
E-Posta: [email protected]
Siparişinizin iadeye alınabilmesi için ürünün faturasının iade ürün ile birlikte iade merkezine gönderilmesi ve ürünün kullanılmamış olması gerekmektedir.
Mesafeli Sözleşmeler yönetmeliğinde yer alan Cayma Hakkının İstisnaları maddesi uyarınca tüketici aşağıdaki ürünlerde cayma hakkını kullanamaz:
- Satılabilirliğini kaybetmiş ürünler(vakumlu/jelatinli ambalajı açık/yırtık ürünler, sim kart takılmış cep telefonu ve cep bilgisayarları)
- Kurulumu yapılmış LCD TV, PC, Notebook vb. cihazlar
- Kartuşu açılmış yazıcı, faks makinesi, ambalajı açılmış tek kullanımlık ürünler, kulaklık, yazılımlar vb.
- Satışı Operatör Temlikli/Sözleşmeli yapılan ürünler
- Ambalajı açılmış kişisel bakım ve hijyen ürünleri
- Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler
- çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünler
- tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış ürünlerden iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler
- tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler
- malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içeri ve bilgisayar sarf malzemeleri
- ambalajı açılmış yazılım ve/veya oyun CD'si
- tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, VDC, CD ve kasetler ile sarf malzemeleri(toner, kartuş vs) ancak ambalajı açılmamış ve kullanılmamış olmaları halinda iade alınabilmektedir.
İade edilen ürünün teslimatıyla ilgili kayıp ya da yaşanan sorunlarla ilgili lütfen [email protected] üzerinden bize ulaşın.
1. ADIM
Gönderi sırasında hasar görmemeleri için ürünleri orijinal kargo kutusu ile birlikte dikkatlice paketleyin. Kendi güvenliğiniz ve ürününüzün hızlı teslimatı için iade paketinizle birlikte imzalı irsaliye ve bir takip kodu alarak iade ürününüzü takip etmenizi öneririz. İade merkezi adresine kargolayın.
Düşük bir ihtimal de olsa gönderiminizin bize ulaşmaması ihtimalinde, ürünleri geri gönderdiğinizi kanıtlayacak irsaliyenizi muhafaza etmenizi öneririz. Sizin tarafınızdan gönderilen gönderimlerin ulaşım sırasında kaybolmasından sorumluluk kabul edilmemektedir.
2. ADIM
Geri Ödeme Süreci
İade talebiniz kabul edildiğinde para iadeniz, alışverişinizde kullanmış olduğunuz hesabınızın ait olduğu bankaya, 1-2 iş günü içinde yapılır.
Ödeme iadeniz yapıldığında sms ve mail ile bilgilendirme yapılmaktadır.
Bankanızın tutarı kart veya banka hesabınıza yansıtma süresi ise bankanızın işlem sürecine göre değişkenlik gösterebilir.
Genellikle bankalar kredi kartına iadeleri 1-6 gün içinde hesabınıza yansıtmaktadır.
TÜKETİCİ, SATICI ile imzaladığı Mesafeli Satış Sözleşmesi'nden 14 (ondört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün; mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ise TÜKETİCİ'nin veya TÜKETİCİ tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı gün başlar. Ancak TÜKETİCİ, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde;
Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, TÜKETİCİ'nin veya TÜKETİCİ tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün,
Birden fazla parçadan oluşan mallarda, TÜKETİCİ'nin veya TÜKETİCİ tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,
Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, TÜKETİCİ'nin veya TÜKETİCİ tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı gün esas alınır. Cayma bildiriminizi cayma hakkı süresi dolmadan OS Bilişim'e(https://www.ostech.com.tr) içinde yer alan kişisel üyelik sayfanızdaki iade seçeneği üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.
TÜKETİCİ aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:
Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve SATICI veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
TÜKETİCİ'nin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.
Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.
Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.
Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.
Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya TÜKETİCİye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.
Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, TÜKETİCİ'nin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.